poniedziałek, 9 maja 2011

kinowo.

Przepraszam Was że tak dawno nie pisałam ale podczas tej przerwy gdy maturzyści byli na skraju załamania nerwowego i brakowało im paznokci u rąk do obgryzania ,Ja sobie leżałam w najlepsze przez tydzień i praktycznie nic nie robiłam .Nie licząc oczywiście FashionPhilosophy gdzie było cudownie i genialnie! Dodam zdjęcia może jutro :) A tu na dole przedstawiam Wam moi drodzy luźny mój set majowy podczas gdy śnieg zawładnął Częstochowę w Wiosnę więc szału nie ma .Znajdują się tu również zdjęcia mojej kuzynki 



3 komentarze:

  1. Fajnie tu masz, będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci pasuje taka fryzurka :)
    I ta bluzka z krzyżem - świetna! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyżby bluzka z panterkowym krzyżem?
    masz kochanego koka :3

    OdpowiedzUsuń